Call Me Maybe
Sweet Boss

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Hello peeps ! korang dah jejak masuk ke blog ini jadi sila baca semua post saya :) hahaha joke k joke.Be my followers :D


Twins :)!

This is my cousins . dia baik dan cantik gila . OMG ! OMG ! blog ni yang hias :) Thanks Darl :*


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nur Athirah (Cousins)
Others: ? ? ?


buku sekolahhhhhhh!!!

Tak taw nk beli bila .. beli dkt hasani ok dok? hm , takot cikgu jew lha yg marah ! waduhhh :( tdi syakirah g taw dh kta dea p beli buku ,aku x beli lagi -.- so sad :(
rindunyaaaaaa buku tulis sekolah aku -.- tolonglahhhhhh
aku nk beli buku ! aku nk beli buku !aku nk beli buku
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
bencinyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!